Počkejte chvíli...
Nepřihlášený uživatel

pkc.vscht.cz

Nacházíte se: VŠCHT PrahaPoradenské a kariérní centrum  → Kontakt → Volné pozice

Volné pozice

Hledáme administrativní podporu projektů do týmu Poradenského a kariérního centra VŠCHT Praha (0,5-1,0 úvazek)

Poradenské a kariérní centrum VŠCHT Praha nabízí studentům a absolventům, prostřednictvím poradců, lektorů a dalších spolupracovníků kariérní a psychologickou poradnu, rozvojové přednášky a workshopy nebo mentoringový program. Podporuje studentské spolky a spoluvede tým studentských tutorů. Poskytuje také diagnostiku a služby pro studenty se specifickými potřebami.

Naším cílem je pomáhat budoucím vědcům a technologům dosáhnout výš, než je napadlo, že dosáhnou. Poskytnout péči s rodinnou kvalitou každému odhodlanému studentovi, těm zmateným pak pomoct najít směr. Být uzlem mezi vedením školy, studenty a praxí, pomáhat funkčním strukturám i vytvářet nová spojení.

Spolupracujeme s centry napříč republikou, jsme mimo jiné držiteli Národní ceny kariérového poradenství. Chodí se k nám inspirovat další instituce, radíme jiným školám a děláme to rádi – dobrá praxe nám nepatří, dobrá praxe by se měla co nejrychleji rozšířit dál. Na svoji práci u nás budete pyšní a budete vidět její výsledky.

Učíme se, rozvíjíme, tým funguje dynamicky.

Hledáme někoho, kdo umí držet pohromadě vše potřebné k dokončení a dotažení různých projektů, a baví ho pracovat na více tématech zároveň. Bez maximální exekutivní samostatnosti se neobejdeme, nicméně si vzájemně neustále pomáháme; ve svém vedoucím i v kolektivu najde nový člen / nová členka týmu hlubokou podporu. Práce je vhodná jak pro juniora čerstvě po škole, tak i zkušenější.

S portfoliem aktivit PKC je spojena i mnohá administrativa, ať vně školy, nebo v rámci ní. Hledáme tedy primárně někoho, kdo bude mít tuto agendu „pod palcem“, v případě zájmu je možné zapojit se i do vybraných projektů více procesně a produkčně. Jsme zvyklí náplň práce částečně upravovat a rozvíjet dle charakteristik našich kolegů. Pokud budete mít konkrétní oblasti, které byste chtěl/a rozvíjet a které zapadnou do konceptu a zdrojů, je možné se o tom bavit. Stejným způsobem berte naopak nižší výčet jako počáteční návrh dimenzovaný na plný úvazek. Zatímco základní operativně administrativní podpora je pro nás potřebná, část níže zmíněných aktivit je jistě k diskusi. Inzerovanou pozici je vhodné také zkombinovat s pozicí Manažera vzdělávacích a rozvojových aktivit pro pedagogy.

Konkrétně se bude jednat například o:

  • personální záležitosti oddělení (komunikace s personálním oddělením, zadávání příplatků či odměn a prodlužování úvazků v systému; podklady pro výplatu studentských stipendií)
  • zajištění chodu kanceláře (objednávání kancelářských potřeb, komunikace případných oprav apod.)
  • psaní závěrečných zpráv projektů, výroční zprávy o stavu projektů oddělení
  • administrativní podpora studentské interní grantové soutěže
  • komunikace s externími poradci, zejm. kariérními (domlouvání termínů, rezervace místností, fakturace apod.)
  • příprava a koncept podpory sociálně znevýhodněných studentů na škole, jednání s klíčovými subjekty
  • propagace aktivit PKC ve spolupráci s Oddělením komunikace
  • spolupráce se studentskými týmy na vydávání studentských informačních brožur

Veškerá administrativa a projekty jsou do vysoké míry zaběhnuté a dostanete je do rukou v dobrém stavu. K ruce vám budou kolegové, případně zaškolení stážisté z řad studentů.

Základní informace:

  • samostatný pracovník/pracovnice; má na starosti administrativní podporu projektů a vybranou projektovou agendu
  • smlouva na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou
  • HPP na úvazek 0,5–1,0
  • dobré platové ohodnocení
  • nástup ideálně od 1. 8. 2025, v případě potřeby je možné vyjednat pozdější termín

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání alespoň Bc. stupně
  • samostatnost, organizovanost, pečlivost a vnímavost
  • zájem o rozvoj studentů a inovace ve vzdělávacím systému ČR

Výhodou:

  • znalost vysokoškolského prostředí
  • zkušenost s prací s technicky orientovanými lidmi
  • komunikace v anglickém jazyce

Co je (mimo jiného) hezké na práci u nás

  • stabilita etablované veřejné instituce
  • flexibilní pracovní doba a možnost home office
  • přátelské až rodinné prostředí centra, lidský přístup k potřebám je naším základním východiskem
  • práce s mladými lidmi v klíčovém období jejich života, pozitivní stopa na celých generacích absolventů
  • sportovní a rozvojové či jazykové kurzy
  • karta Multisport, příspěvek na stravování (stravenkový paušál), příspěvek na penzijní spoření

Životopis a motivační dopis posílejte na pkc@vscht.cz, a to do 15. 6. 2025. Do e-mailu připojte informaci o rozmezí úvazku, o který byste měl/a zájem, popřípadě i činnosti, které konkrétně vás zaujaly.

Veškeré dotazy směřujte tamtéž nebo přímo na vedoucího PKC, Richarda Nevšímala, 724 238 493, richard.nevsimal@vscht.cz.

Přihlášením se do výběrového řízení vyjadřujete souhlas se zpracováním vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. O zpracování osobních údajů a s nařízením EU  2016/679 (GDPR) – více informací o zpracování osobních údajů na VŠCHT Praha.

Aktualizováno: 28.5.2025 14:09, Autor: Poradenské a kariérní centrum

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2014
Za informace odpovídá Poradenské a kariérní centrum, technický správce Výpočetní centrum
zobrazit plnou verzi