Pro akce a služby Poradenského a kariérního centra
VŠCHT Praha (PKC)
- Každý zájemce (uchazeč o studium, student, absolvent, popř. zaměstnanec) se může přihlásit na akci/službu PKC ve zvoleném datu a čase skrze přihlašovací systém, popř. e-mailem či jiným nabízeným způsobem (dle vybrané akce/služby)
- Po přihlášení je místo na akci/službě pro zájemce rezervováno a PKC počítá s jeho účastí.
- Z rezervovaného místa se lze samostatně odhlásit stejným způsobem, jakým proběhlo přihlášení (tj. v přihlašovacím systému, e-mailem, či jinak). Zejména u akcí/služeb rezervovatelných skrze přihlašovací systém prosím využívejte pro případné odhlášení opět systém, e-mail pouze v krajních případech (e-mailová komunikace snadno zapadne).
- Pokud není uvedeno jinak (v přihlašovacím systému), je nutné provést odhlášení nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem.
- Při pozdním odhlášení, nebo dokonce absenci bez odhlášení, udělujeme „výstrahu“.
- Po udělení dvou výstrah, tj. při třetí pozdně omluvené nebo neomluvené absenci (v rámci všech akcí/služeb PKC) přichází „stopka“ na využívání rozvojových akcí/služeb PKC (přednášky, kurzy a workshopy, kariérní poradna, mentoring). U poradenských akcí/služeb PKC (psychologická poradna, služby studentům SSP) bude řešeno individuálně.
- Platnost výstrahy a stopky je jeden akademický rok.
Proč?
Akce a služby vám nabízíme zdarma. Jejich organizace je administrativně, finančně i personálně náročná. Pokud se na akci/službu přihlásíte, a nakonec ji nevyužijete (s pozdní omluvou, či bez omluvy), zbytečně čerpáte naše kapacity a zároveň zabíráte místo někomu, kdo by ho rád a naplno využil. V neposlední řadě je správné plánování a případná včasná omluva základní výbavou vzdělaného člověka a nepostradatelnou schopností pro život.