spzi

Státní zemědělská a potravinářská inspekce

Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Inspektorát v Plzni, přijme zaměstnance do pracovního poměru do funkce:

INSPEKTOR/KA PRO KONTROLU POTRAVIN pro Plzeňský kraj

Požadujeme:

  • minimálně bakalářské vzdělání v oblasti potravinářské a biochemické technologie, zemědělství, veterinární péče, hygieny, stravovacích služeb, chemie, přírodních věd, lékařství, veřejného zdraví, hotelnictví a veřejné správy
  • znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel)
  • znalost potravinového práva,
  • preciznost, komunikační schopnosti
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny B

Stručný popis činnosti:

  • zajišťování kontrolní činnosti dle příslušných právních předpisů, vlastní výkon kontrolní činnosti v Plzeňském kraji
  • provádění kontroly potravin, surovin, výrobků a dodržování povinností při jejich výrobě a uvádění na trh, včetně senzorického hodnocení
  • zpracování dokumentace z provedené kontrolní činnosti, práce na PC s vnitřním informačním systémem, příprava podkladů pro správní řízení

Pracovní podmínky a benefity:

  • pracovní poměr na dobu určitou -  zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
  • platové ohodnocení podle příslušných právních předpisů (11. platová třída)
  • po zapracování osobní příplatek dle schopností
  • 5 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • zdravotní volno
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • příspěvek z FKSP
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu

    Termín nástupu: září 2021

    Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 20. 07. 2021
    na e-mailovou adresu: plzen@szpi.gov.cz, případně poštou na adresu: Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Inspektorát v Plzni, Jiráskovo nám. 8, 308 58 Plzeň. Do předmětu uveďte „Inspektor oddělení kontroly II“.

    Případné dotazy zodpovíme na tel. čísle: 377 433 425.

    Bližší informace o nakládání s osobními údaji pro účel výběrových řízení naleznete na http://www.szpi.gov.cz/gdpr-informacni-povinnost.aspx

    Informace o možnostech slaďování rodinného, osobního a pracovního života s výkonem státní služby

    V souladu se služebním předpisem náměstka ministra vnitra pro státní službu č. 3/2019 k vytváření podmínek pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem služby služební úřad vytváří podmínky pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem státní služby. Za uvedeným účelem služební úřad rozhoduje zejména o:

    • povolení pružné služební doby
    • jiném rozvržení služební doby než stanovené ve služebním úřadě
    • kratší služební době
    • výkonu státní služby z jiného místa
    • neplaceném služebním volnu