Spolupráce VŠCHT Praha se zaměstnavateli
VŠCHT Praha dlouhodobě spolupracuje s nejrůznějšími zaměstnavateli nejen z chemicko-technologického průmyslu, s cílem nabídnout studentům již během studia vhled do trhu práce a adekvátní možnosti dalšího rozvoje.
Za VŠCHT Praha se o spolupráci se zaměstnavateli stará Poradenské a kariérní centrum VŠCHT Praha (PKC).
Ve spolupráci s firmami pořádáme přednášky i praktické workshopy, které studenty seznamují s jednotlivými pracovními odvětvími či výzkumnými tématy. Inzerujeme nabídky pracovních pozic, brigád a stáží. V neposlední řadě pak každoročně pořádáme veletrh pracovních příležitostí, na kterém mají zaměstnavatelé možnost prezentovat svou firmu a dostat se do osobního kontaktu se studenty.
Další možnosti spolupráce
Hledáte-li kvalifikované služby v rámci výzkumných, vývojových a inovačních prací, možnost analýz, testování a interpretace výsledků, služby akreditovaných laboratoří nebo realizaci experimentální práce, projektovou spolupráci či licenční služby, najdete více informací zde.
Výhody spolupráce
Spolupráce s VŠCHT Praha, resp. Poradenským a kariérním centrem VŠCHT Praha přináší zaměstnavatelům řadu konkrétních výhod, které přesahují běžné zprostředkování kontaktu mezi studenty a firmami.
Studenti a absolventi VŠCHT Praha jsou, díky svého odbornému vzdělání a praktickým zkušenostem, na pracovním trhu velmi žádaní (viz Absolventi v číslech). PKC nabízí zaměstnavatelům efektivní cestu, jak oslovit talentované studenty a absolventy s odpovídajícím vzděláním a motivací – vychází přitom z každodenního kontaktu se studenty, pravidelného vyhodnocování dalších svých služeb, např. kariérního poradenství a sledováním aktuálních generačních trendů. Může pro vás tedy být funkčním mostem mezi akademickým prostředím a praxí. Součástí nabídky PKC jsou proto též workshopy a školení pro zaměstnavatele, které umožňují vhled do studentského světa a způsobu uvažování mladší generace o světě práce, a kvalitativní a kvantitativní šetření, na základě kterých se společnosti mohou strategicky rozhodovat o svém přístupu k vlastnímu brandu i studentům.