
Albert Česká republika, s.r.o.
Trainee Program: Nákupčí privátních značek
Místo výkonu práce: Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj (bude upřesněno)
Oddělení: Operations
Smyslem práce v Albertu je pomáhat našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.
Oblastní manažer (District Manager) je zodpovědný za řízení prodejen ve svěřené oblasti a plnění klíčových ukazatelů. Je inspirujícím leaderem a profesionálně reprezentuje společnost Albert.
Trainee program je 18 měsíční onboardingový plán zaměřený na talentované absolventy/ky vysokých škol, kteří/é mají maximálně 1-2 roky praxe při studiu nebo po absolvování VŠ.
Prvních 9 měsíců Trainee Programu bude probíhat v Praze.
Co nabízíme
- získání znalostí a zkušeností v největším retailovém řetězci s řadou ocenění
- přípravu na budoucí pozici
- možnost pracovat na samostatném projektu
- učit se od svého osobního mentora z řad nejvyššího vedení společnosti
- garanci pozice v případě úspěšně ukončeného programu a smlouvu na dobu neurčitou
- vyzkoušení si práce na centrále, na prodejnách i na distribučních centrech
- možnost práce na home office
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na ubytování po dobu absolvování Trainee Programu
- benefity zaměřené především na podporu zdravého životního stylu
- členství ve skupině YAD (Young Albert), která podporuje mladé talenty
- stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná
Náplň práce
- řídit prodejny ve svěřené oblasti
- nastavovat opatření k plnění klíčových ukazatelů
- znát standardy a procesy Albertu a zajišťovat jejich dodržování
- aktivně se zapojovat do změn a prosazovat je
- řídit a motivovat tým manažerů prodejen, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti
- aktivně komunikovat se zaměstnanci prodejen
- komunikovat se zákazníky a profesionálně řešit jejich podněty
- zajišťovat zákazníkům prodejen vysokou kvalitu služeb
- monitorovat konkurenci
Co očekáváme
- ambiciózní a sebevědomou osobnost s ukončeným vysokoškolským vzděláním
- praxi po ukončení vysokoškolského vzdělání maximálně 2 roky
- schopnost běžné komunikace v anglickém jazyce
- dobré komunikační dovednosti
- orientace na výsledek
- schopnost rozhodování
- zodpovědnost
- časově flexibilní přístup k práci
- zkušenosti z oblasti retailu, případně potravinářství výhodou
- aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B)
Průběh výběrového řízení
- kolo - on-line pohovor
- kolo - osobní pohovor v červenci nebo srpnu v Praze
- assessment centrum - 19. nebo 20. 8. 2021 v Praze
- začátek Trainee programu - říjen 2021
Kdo jsme
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 300 prodejen po celé ČR a 3 distribuční centra
- zaměstnáváme přes 17 000 kolegů
- obsloužíme týdně 4 000 000 zákazníků
- podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, měsíc zdraví apod.
- podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: flexibilní pracovní doba, slevy na rodinný nákup ad.
- jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
- jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.