albert

Albert Česká republika, s.r.o.

Trainee Program: Nákupčí privátních značek

Místo výkonu práce: Jihomoravský kraj, Moravskoslezský kraj (bude upřesněno)

Oddělení: Operations

Smyslem práce v Albertu je pomáhat našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.

Oblastní manažer (District Manager) je zodpovědný za řízení prodejen ve svěřené oblasti a plnění klíčových ukazatelů. Je inspirujícím leaderem a profesionálně reprezentuje společnost Albert.

Trainee program je 18 měsíční onboardingový plán zaměřený na talentované absolventy/ky vysokých škol, kteří/é mají maximálně 1-2 roky praxe při studiu nebo po absolvování VŠ.

Prvních 9 měsíců Trainee Programu bude probíhat v Praze.

Co nabízíme

  • získání znalostí a zkušeností v největším retailovém řetězci s řadou ocenění
  • přípravu na budoucí pozici
  • možnost pracovat na samostatném projektu
  • učit se od svého osobního mentora z řad nejvyššího vedení společnosti
  • garanci pozice v případě úspěšně ukončeného programu a smlouvu na dobu neurčitou
  • vyzkoušení si práce na centrále, na prodejnách i na distribučních centrech
  • možnost práce na home office
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příspěvek na ubytování po dobu absolvování Trainee Programu
  • benefity zaměřené především na podporu zdravého životního stylu
  • členství ve skupině YAD (Young Albert), která podporuje mladé talenty
  • stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná

Náplň práce

  • řídit prodejny ve svěřené oblasti
  • nastavovat opatření k plnění klíčových ukazatelů
  • znát standardy a procesy Albertu a zajišťovat jejich dodržování
  • aktivně se zapojovat do změn a prosazovat je
  • řídit a motivovat tým manažerů prodejen, rozvíjet jejich znalosti a dovednosti
  • aktivně komunikovat se zaměstnanci prodejen
  • komunikovat se zákazníky a profesionálně řešit jejich podněty
  • zajišťovat zákazníkům prodejen vysokou kvalitu služeb
  • monitorovat konkurenci

Co očekáváme

  • ambiciózní a sebevědomou osobnost s ukončeným vysokoškolským vzděláním
  • praxi po ukončení vysokoškolského vzdělání maximálně 2 roky
  • schopnost běžné komunikace v anglickém jazyce
  • dobré komunikační dovednosti
  • orientace na výsledek
  • schopnost rozhodování
  • zodpovědnost
  • časově flexibilní přístup k práci
  • zkušenosti z oblasti retailu, případně potravinářství výhodou
  • aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B)

Průběh výběrového řízení

  • kolo - on-line pohovor
  • kolo - osobní pohovor v červenci nebo srpnu v Praze
  • assessment centrum - 19. nebo 20. 8. 2021 v Praze
  • začátek Trainee programu - říjen 2021

Kdo jsme

  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
  • máme více než 300 prodejen po celé ČR a 3 distribuční centra
  • zaměstnáváme přes 17 000 kolegů
  • obsloužíme týdně 4 000 000 zákazníků
  • podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, měsíc zdraví apod.
  • podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: flexibilní pracovní doba, slevy na rodinný nákup ad.
  • jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
  • jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.

Kontakt